Sukladno trendovima velikih brendova koji pojednostavljuju vizualni izričaj svodeći ga na bitno i relevantno i mi smo željeli osvježiti naš znak odnosno vizualni identitet.
Arba je prepoznatljiv igrač na domaćem tržištu u segmentu malih plovila. Isto tak i naš karizmatični konjić prometnuo se u neizostavan simbol naših brodica. Naši kupci čestu su tražili baš tog konjica kako bi kompletirali svoje pasare.
Novi identitet oslanja se na Arba nasljeđe zadržavajući lik konjica koje je za potrebe današnjeg tržišta i suvremenih komunikacijskih platformi dodatno “utegnut”. Novi znak je grafički pročišćen s naglašenim linijama kako bi bio vizualno jači, ali nedvosmisleno i dalje Arba konjic. Znak je dodatno rafiniran za prikaz na digitalnim, animiranim i tiskanim materijalima u minimalnim i maksimalnim dimenzijama.
Osim znaka dio vizualno priče su svakako nova tipografija, Brioni Sans (poznatog hrvatskog dizajnera pisma), skala boja i verbalna krilatica Život je more. A ako vam zvuči poznato, nije slučajnost 🙂
Novi vizualni identitet Arba nautike poklapa se novom brend strategijom firme.
Poslovanje je prošireno na Arba formu specijaliziranu podružnicu za poslove izrade visoko kvalitetnih poliesterskih odljevaka raznih namjena. Dok je Arba shop web trgovina nautičke opreme i raznih proizvoda.
Vjerujemo da će nova strategija i vizualni identitet pridonijeti jačanju Arba brenda, ali i da će naš novi konjic osvojiti srca starih i novih ponosnih vlasnika Arba brodica.